گوناگون و اخبار مسافرت و گردشگری

هواپیمایی آسمان درصدد خرید ایرباس و بویینگ

هواپیمایی

 

دنیای مسافرت گزارش میدهد:در روزهای گذشته خبری مبنی بر خرید 7 فروند ایرباس جدید توسط هواپیمایی آسمان در رسانه ها منتشر شده بود.

دکتر علایی مدیر عامل هواپیمایی آسمان ، در مصاحبه ای خبر صحیح در این خصوص را اعلام کردند که به شرح زیر است:

شركت هواپیمایی آسمان ظرف ٢ سال گذشته، ٣ فروند هواپيماي ايرباس و ٢ فروند هواپيماي بويينگ به ناوگان خودش اضافه كرده است. اين شركت همچنان اضافه كردن انواع هواپيما هاى مناسب در آسمان ايران و پروازهاي منطقه اي را در دستور كار خود قرار داده است.

شركت هواپیمایی آسمان در حال مذاكره براي افزودن تعداد بيشتري از هواپيما هاي ايرباس و هواپيماي بويينگ به ناوگان خود مي باشد. در حال حاضر حسب برنامه ريزي هاي صورت گرفته اجاره هفت فروند هواپيماي ايرباس در دستور كار خود قرار داده و مقدمات انجام آن فراهم شده است .

تكذيب اظهارات وزير كار در خصوص ورود ٧ ايرباس آسمان:

خبرگزاری رویترز نوشته است که بر خلاف گزارش‌های منتشر شده، هفت ایرباسی که گفته می‌شود به زودی به ایران می‌آیند، اجاره‌ای هستند و ربطی به قرارداد خرید از این شرکت ندارند.

به گزارش  خبرگزاری رویترز در واکنش به اظهارات «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد «خرید هفت فروند هواپیمای ایرباس» و ورود آن‌ها به کشور ظرف چند ماه آینده، به نقل از منابع آگاه نوشته است که این هواپیماها اجاره‌ای هستند و قرار است در هواپیمایی آسمان فعالیت کنند.

سخنگوی شرکت ایرباس هم گفته است که قرارداد فروش هواپیماهای این شرکت به ایران هنوز نهایی نشده و توافق مربوط به هفت فروند هواپیما با ایرباس ارتباط مستقیم ندارد.

پى نوشت: اين ايرباس ها، با ايرباس هاى ايران اير متفاوت است و خريد هاي ايران اير از سوى ايرباس تأييد شده اند

با  اخبار مسافرت و گردشگری همراه ما باشید .

تولید محتوا at دنیای مسافرت | Website | + posts

مدیر تولید محتوای سایت دنیای مسافرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا