خاطرات و تجربیات سفرهای هوایی

تجربه سفر من با هواپیمایی تابان و صندلی 35

روزی که تجربه سفر دوست عزیزمون با هواپیمایی تابان به دستمون رسید و داستان سفرش را با کمی تغییر با شما دوستان اشتراک گذاشتم. تا باشه سفر و خاطراتش، خوب یا بد بعضیاشون تو ذهن ما واسه همیشه نقش میبندن. خاطرات سفر با اتوبوس، هواپپیما، قطار یا حتی سفر یک یا چند ساعته با مترو یا تاکسی. یادآوری بعضیاشون خوبه از این جهت که اشتباه قبلی و تکرار نکنیم یا حداقل بهترین عکس العمل و در شرایط مشابه داشته باشیم. سفر واسه آدم پختگی میاره و تعریف تجربیاتش واسه بقیه درس میشن درس های عبرتی که گاها به نفعشون میشه. با سایت دنیای مسافرت همراه باشید.

تجربه سفر من با صندلی 35 هواپیمایی تابان :

همیشه بهترین جای هواپیما و کنارپنجره ها نصیب بعضیا نمیشه. چون ممکنه تو ترافیک مونده باشن. یا مشکلی پیش اومده باشه. یا … گاهی یک ساعت یا بیشتر به پرواز و تنها با صدای موتور و پنجره ای که بیرون رو نمیشه دید سرمیکنی.خسته کننده است نه؟

از اون بدتر اینکه خلبان اعلام میکنه:”برای رفاه مسافرین عزیز ازدرب اضطراری عقب هواپیما خارج بشید” تا میای از درب عقب هواپیما پیاده بشی بقیه مسافرانی که جلو نشسته بودند. می خواهند سریع ازاین درب خارج بشن، دلم واسه پیرمردی می سوخت که همش سعی میکرد از صندلی 35 نگاه کنه ببینه رسیدیم یا نه.بله متوجه لندینگ و تیک آف نمیشن کسایی که روی دم هواپیما می نشینند.

روز صبح پرواز مسیر تهران اهواز شرکت هواپیمایی تابان اتفاق یا بهتر از اون تجربه ای گرانبها به دست آوردم که خروس خوان فرودگاه باشم!!.

تصویری که من در طول سفر دیدم 👇

تابان

گاهی استرس سفر با تماشای فضای بیرون تا حدودی کم میشه اما امان روزی که اون سفر قرار واستون سوپرایز باشه. شیشه کثیف و خط خطی، بوی بد سرویس یهداشتی، همسفر های خوش صحبت ( این رو به عنوان تعریف به حساب بیاورید)، صدای گوش نواز موتور هواپیما و … .

ساعت 6 و 45 دقیقه از فردیس کرج خانه را به قصد به فرودگاه مهرآباد ترک کردم. 8 و25 دقیقه رسیدیم و با دویدن و تلاش فراوان خودمو به گیت ورودی، بعد از گیت ورودی به کانتر هواپیمایی تابان رسوندم و موفق شدم صندلی 35A رو از آن خودم کنم. درسته بیرون مشخص نبود ولی اینقد سر و صدای موتور میومد که تیک آف و لندینگم متوجه نشدم.

صدای موتور قابل تحمل بود. اما مسافری که پشت سرم بازاریابی و معامله راه انداخته بود و با صدای خیلی بلند صحبت می کرد. بسیاردردآور بود. دوست عزیزی که با هواپیما، اتوبوس، تاکسی یا هر وسیله نقلیه عمومی سفرمی کنی به حقوق هم نوع خودت احترام بزار، لطفا. بگذریم پذیرایی و خدمت رسانی مهمانداران تابان قابل ستایش بود سپاس از تمامی مهماندارانی که اخلاق حرفه ای دارند و با صبوری و گشاده رویی به مسافران رسیدگی می کنند.

تابان

📝 درج این مطلب در دنیای مسافرت بدون دخل و تصرفی انجام گرفته است.

🔗 لطفا مطالب و سفرنامه های خودتان را برای ما به آی دی زیر در تلگرام بفرستید تا دیگران هم از تجربیات شما در سفر بهره ببرند.👇
📮 Worldtravels_admin@

تولید محتوا at دنیای مسافرت | Website | + posts

مدیر تولید محتوای سایت دنیای مسافرت

‫3 دیدگاه ها

1. ایران ایر که واقعا افتضاحه.من با خانوادم تیر ۹۸ پرواز داشتیم به دنیزلی ترکیه. ساعت پرواز ۱۱ شب بود.ساعت ۲ ظهر از آژانس بهم زنگ زدن که پروازتون افتاده ساعت ۷ غروب! نمیدونین با چه بدبختی با خانواده خودمون رو رسوندیم فرودگاه! تا حالا این مدل رو ندیده بودم که پرواز تعجیل داشته باشه به جای تاخیر! حالا این قسمت خوبش بود. هفته بعدش که باید برمیگشتیم دیدیم ترنسفر تور داره ما رو از یه جاده ناآشنا میبره ازش پرسیدیم مگه نمیری دنیزلی(غرب آنتالیا)?گفت به من گفتن برو فرودگاه اسپارت(شرق آنتالیا)ا! ما از همه جا بیخبر گفتیم ما تیکتمون واسه دنیزلی هست که بعد از کلی بدبختی و تماس با تور لیدر فهمیدیم ایران ایر خاک بر سر فرودگاه رو عوض کرده و به جای ساعت ۲ ساعت مرواز رو انداخته ۴. حالا شما فکر کنین اگه ما با تور نرفته بودیم و خودمون رفته بودیم کی به ما خبر میداد! حتما طبق بلیط ساعت ۲ فرودگاه دنیزلی بودیم و پرواز رو از دست میدادیم و حتما ایران ایر هم اصلا واسش مهم نبود! بماند که فرودگاه اسپارتا از کوچیکترین ترمینالای اتوبوس ایران هم گوچیکتر بود و حتی اندازه یه هواپیما هم صندلی توی فرودگاهش نبود.تازه در آخر بعد از ۲ ساعت تاخیر مجدد ساعت ۶ پرواز کردیم.خلاصه گند زد به اول و آخر سفر ما و آخرین تجربه ما از ایران ایر خواهد بود.