نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود: حس هیجان و ماجراجویی

یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر شهرک نمک آبرود، پل معلقی هست که بالای دره‌ زیبا و سرسبزی است. وقتی از ارتفاعات شهرک به این دره فرسوده نگاه می‌کنید، احساسی عمیق از هیجان و زیبایی بر شما غلبه می‌کند. پل معلق نمک آبرود، یک لینک میان آسمان و زمین است، وقتی بر روی آن قدم می‌گذارید، حسی مانند پرواز را تجربه می‌کنید. پهنای پل خیلی کم است به طوری که تنها یک نفر می‌تواند از روی پل عبور کند و 2 نفر در کنار هم روی پل جا نمی‌شوند.

بسیاری از مردم بعد از رسیدن به شهرک نمک آبرود، آرزو دارند که از بالای این پل عبور کنند. این تجربه‌ جذاب نه تنها به آن‌ها احساس هیجان فراوانی می‌دهد، بلکه به آن‌ها فرصت می‌دهد تا زیبایی‌های بکر و منحصر به فرد این منطقه را از نزدیک ببینند.

پل معلق نمک آبرود

مشخصات فنی و طراحی پل معلق نمک آبرود

یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر و تفریحی شهرک نمک آبرود، پل معلق زیبای آن است که با طول ۱۵۰ متر، در قله‌ی دیو قرار دارد. این پل با ارتفاع ۴۵ متر از سطح زمین بلندترین نقطه‌ی شهرک است و با استفاده از چوب و طناب ساخته شده است. عرض کم این پل تنها اجازه‌ عبور یک نفر را می‌دهد.

اگر از ارتفاع ترس داردید، بهتر است به این پل نروید. اما اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل طبیعت هستید، حتماً باید این پل را تجربه کنید. برای دسترسی به پل معلق نمک آبرود می‌توانید از تله‌کابین شهرک استفاده کنید.

موقعیت جغرافیایی

این پل معلق در استان مازندران و در ارتفاعات سرسبز و چشم نواز شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد.

چگونه به پل معلق نمک آبرود برویم؟

برای رسیدن به شهرک نمک آبرود و دیدن پل معلق آن، ابتدا باید مسیر جاده شمال کشور را دنبال کنید. وقتی به جاده چالوس به تنکابن می‌رسیدید، حدود ۱۲ کیلومتر پیش برید تا به شهرک توریستی نمک آبرود برسید. برای رسیدن به پل معلق، باید به تله کابین شماره ۲ شهرک مراجعه کنید و در انتهای مسیر، که نزدیک به قله دیو حمام است، پیاده شوید. در این قسمت، پل معلق و زیپ لاین نمک آبرود قرار دارند و گردشگران می‌توانند با تهیه بلیط از هر یک از این تفریحات لذت ببرند.

آدرس پل معلق نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس – تنکابن، شهرک توریستی نمک آبرود.

چه فصلی برای بازدید از پل معلق نمک آبرود مناسب است؟

در اوایل بهار، به ویژه در ایام نوروز، هوای شهرک نمک آبرود بسیار دلپذیر است. با این حال، به دلیل تعداد زیاد گردشگران و مسافران در این روزها، ممکن است با جمعیت زیادی مواجه شوید. اوایل پاییز نیز بهترین زمان برای سفر به نمک آبرود است. اما از اواخر پاییز تا اواخر زمستان، هوا کاملاً سرد و بارانی می‌شود و در چنین شرایطی، امکان تجربه برخی از امکانات تفریحی وجود ندارد.

پل معلق نمک آبرود

هزینه ورودی پل معلق

بازدید از پل معلق همانند دیگر جاذبه‌های تفریحی در نمک آبرود رایگان نیست و برای عبور از آن باید بلیت خریداری کنید. اما بازدید از نمک آبرود به تنهایی به عبور از این پل محدود نمی‌شود. در این شهرک، جاذبه‌های دیدنی بسیاری منتظر شما هستند. بنابراین، حدود نصف روز کافیست تا از این شهرک دیدنی بازدید کنید. عبور از این پل تنها چند دقیقه طول می‌کشد، اما تجربه‌ای بی‌نظیر از زیبایی‌های طبیعت را برای شما فراهم می‌آورد و لحظاتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

حمام دیوها در نزدیکی پل معلق نمک آبرود

حتماً نام حمام دیو و افسانه‌های پیرامون آن را شنیده‌اید؛ این جنگل کوهستانی خودش از جاذبه‌های طبیعت‌گردی محبوبی به شمار می‌رود. پل معلق نمک آبرود در ارتفاعات شهرک، در بالای قله‌ حمام دیو و بر روی دره‌ای سرسبز قرار دارد.

پل معلق نمک آبرود

جاذبه های دیگر در نزدیکی پل معلق نمک آبرود

  • تله کابین نمک آبرود
  • کارتینگ نمک آبرود
  • باشگاه تیراندازی
  • زیپ لاین نمک آبرود
  • شهر بازی

زیپ لاین یکی از نزدیک‌ترین تفریحات به پل معلق در شهرک نمک آبرود است. اما با استفاده از تله کابین، گردشگران می‌توانند به قسمت‌های مختلف شهرک رفته و از تفریحات متنوعی که در آنجا در دسترس است، لذت ببرند. این تفریحات شامل تیراندازی، کارتینگ، سورتمه، دوچرخه‌سواری، پینت بال، موتور 4 چرخ، سینما، شهربازی، نمایشگاه حیوانات، مجموعه‌ی ساحلی، پارک‌های جنگلی وسیع و … است.

در چه ساعاتی می‌توانیم از پل معلق بازدید کنیم

در طول ساعات روز میتوانید از پل معلق بازدید کنید.

قیمت بلیت پل معلق چقدر است؟

حدود 40 هزار تومان.

آیا بازدید از این پل خطرناک و حادثه آفرین است؟

خیر، تمامی نکات امنیتی برای عبور مسافران از این پل در نظر گرفته شده است. برای عبور از پل معلق نمک آبرود لباس مخصوص و کلاه ایمنی به شما ارائه می شود که این لباس ها از طریق طنابی محکم به کابل بالای پل وصل می شود تا در صورت آسیب دیدن پل همچنان خطری رهگذران را تهدید نکند.

تولید محتوا at دنیای مسافرت | Website | + posts

مدیر تولید محتوای سایت دنیای مسافرت

دنیای مسافرت | Website | + posts

رضا فاضل هستم علاقه مند به سئو و هوش مصنوعی مدیر سئو سایت دنیای مسافرت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا